Idén is hozta a formáját látványban, izgalomban a Veszprém Rally. Az idei szezon egyetlen murvafutamán ismét a pódiumot érő helyre hozta a Citroen C3 R5 autót a Velenczei Ádám – Zsiros Gábor páros. A technikai gondok után a verseny végén nagy hajrával az abszolút negyedik helyre érkezett a Turán Frigyes – Bagaméri László Ford Fiesta R5 páros. Továbbra is egyenletes teljesítményt nyújt a Balogh János-Holczer Dániel Skoda Fabia R5 páros mellyel ismét a dobogón végeztek. A Hadik András – Kertész Krisztán Ford Fiesta R5 páros talán ismét visszatalált a helyes útra Fortunával melynek eredménye a második helyezés lett. Meglepetésre vagy talán mégsem, a győzelmet a már hagyományosan a bajnokság egyetlen futamán a Veszprém Rallyn induló Bútor Róbert – Tagai Róbert páros szerezte meg a Skoda Fabia R5 autóval, magabiztos teljesítménnyel ! Rally2 osztályban az abszolút elsőséget a Ford Fiesta R2 autóval Trencsényi Vince – Pannuska Dávid páros szerezte meg ! A bajnokság augusztus végén az Ózd Rallyval folytatódik !
Tovább a pálya oldalára !
Hírek az autó-motorsport világából !
Fotó: Rally Hungary/MGR Images
A rali Európa-bajnokság mezőnye murvás versennyel kezdi a szezont Veszprém környékén április 12-14-én – a verseny promótere a Széchenyi Egyetem Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Az új helyszínen tartandó Rally Hungary-re Európa legjobbjai kíváncsiak, a magyar párosok pedig a szokásos elszántsággal készülnek, és mostantól készülhetnek a szurkolók is, hiszen ma elkezdődött a jegyértékesítés az elővételes jegyekkel.
tovább a hírlevélre !
Legendás versenyzők, évek, gépek !
1999-ben mutatkozott be a Magyar Rally I. osztályában Aschenbrenner György – Percze Nándor egy Suzuki Swiftel. A páros később Mitsubishire váltott mellyel több versenyen szerzett abszolút győzelmet és A8 kategória bajnoki címet. A szurkolók körében Asinak hívott pilóta a következő években több navigátorral is pályára lépett ám talán sokakban a Pikó Zsuzsával töltött évek maradtak meg leginkább amikor a WRC korszakban is sikeresen vették fel a kesztyűt a versenytársakkal a Mitsubishivel. Pályafutásukra a 2010 évben tették fel a koronát az abszolút magyar bajnoki cím megszerzésével, melyet a Kazincbarcika Rally céljában ünnepeltek az N-es Mitsuval. 2011-ben egy R4-es Mitsubishivel sikerrel védték meg a bajnoki címüket, mely után azonban elváltak útjaik. Asi 2012-ben Zejda Viktóriával folytatta pályafutását, mely után kiszállt a magyar rally bajnokságból. Néhány éve elteltével egy rallycross versenyen állt ismét rajthoz ám elmaradt a folytatás .